Actueel
Zomerupdate Dé Letselschadehulpdienst
Geplaatst op 27 juli 2021Inmiddels staat de zomervakantie alweer voor de deur. In deze zomerupdate leest u over de bereikbaarheid van Dé Letselschadehulpdienst tijdens de vakantieperiode, de inzet van dienstverleners, seizoensgebonden hulpbehoeften en de meerwaarde van inschakeling van Dé LSHD bij een WMO aanvraag. Als laatste de opties om na de vakantieperiode Dé LSHD onderdeel te laten worden van bijvoorbeeld het inwerkprogramma van nieuwe mederwerkers binnen uw organisatie.Dé LSHD zet zich in voor een automatische deuropener
Geplaatst op 23 april 2021Stel je eens voor. Al geruime tijd woon je in een appartementencomplex dat van alle gemakken is voorzien. Naar aanleiding van een ongeval heb je een gebroken sleutelbeen. Gelukkig beschikt het appartementencomplex over automatische deuropeners. Dit scheelt al een stuk. Helaas duurt het herstel langer dan verwacht en plots gaat één van de automatische deuropeners kapot.Terugblik door de binnenhuco's
Geplaatst op 9 februari 2021Inmiddels bestaat Dé Letselschadehulpdienst ruim 5 jaar. We zijn begonnen met één binnenhulpcoördinator en ondertussen bestaat het team uit vier leden. In de nieuwsbrief hebben jullie kunnen lezen hoe het bedrijf tot stand is gekomen en hoe de grondleggers terugkijken op de afgelopen vijf jaar. Maar hoe kijken de mensen terug die dagelijks de dossiers door de handen zien gaan? Is er een specifiek dossier dat hen is bijgebleven? Jazeker! Welke dat zijn lees je hier!Samenwerking Dé Letselschadehulpdienst en MetZorg
Geplaatst op 2 oktober 2020Een casus waarbij door samenwerking tussen Dé Letselschadehulpdienst en MetZorg een duurzame oplossing wordt gevonden voor de hulpbehoefte.Een langdurige huishoudelijke hulpbehoefte, welke opties zijn er?
Geplaatst op 14 augustus 2020Dé Letselschadehulpdienst levert ondersteuning na een ongeval. Zodra een hulpbehoefte langer duurt of indien bekend is dat iemand niet geheel zal herstellen is het in bepaalde gevallen wenselijk naar een structurele oplossing te zoeken voor een hulpbehoefte.Pleidooi Beginsel 0
Geplaatst op 14 mei 2019De Gedragscode Behandeling Letselschade start met het wijzen van slachtoffers op het recht van inschakeling van een belangenbehartiger. Martin de Haan en Toine Raasveld, beiden initiatiefnemers van Dé Letselschadehulpdienst, pleiten voor toevoeging van een ‘beginsel 0’ aan de code. Dit beginsel zou moeten starten met de vraag aan het slachtoffer: “Wat heeft u nodig?”Nieuwsbrief Dé Letselschadehulpdienst februari 2019
Geplaatst op 1 februari 2019De nieuwsbrief staat in het teken van de Wmo, er is de afgelopen tijd veel gewijzigd op dit gebied. Tijd om u kort bij te praten! Heeft u vragen over onze dienstverlening of wilt u een hulpvraag bij ons onder de aandacht brengen? Mail naar help@deletselschadehulpdienst.nl of bel naar 088-2866700.Dirk Walinga (InShared) over de samenwerking met Dé Letselschadehulpdienst
Geplaatst op 1 februari 2018"Na een ongeval staat het leven van letselslachtoffers vaak op z'n kop. Het is dan ook zaak om mensen zo snel mogelijk op weg te helpen, waarbij ik zeker een rol weggelegd zie voor ons als verzekeraar. Dat moet je niet alleen aan de belangenbehartiger overlaten".Initiatief Dé Letselschadehulpdienst door meerdere verzekeraars omarmd
Geplaatst op 16 december 2016Dé Letselschadehulpdienst, het vorig jaar oktober geïnitieerde initiatief van inTrust Nederland (Cunningham Lindsey) en MetZorg (Raasveld Expertise) dat in een vroeg stadium praktische hulp, voorzieningen/diensten en ondersteuning biedt aan letselschadeslachtoffers na een ongeval, wordt inmiddels door meerdere verzekeraars en andere partijen in de letselbranche omarmd.1 jarig bestaan Dé Letselschadehulpdienst een feit
Geplaatst op 1 oktober 2016In oktober 2015 zijn wij vol enthousiasme begonnen om direct praktische hulp te regelen voor letselschade slachtoffers. Na 12 maanden actief te zijn durven wij wel te stellen dat het een vliegende start is geweest. Van start-up naar bekende partij in de markt binnen 12 maanden; wij zijn er trots op!